Planowanie i strategie biznesowe
Autor: Elkin Paul M.
Cena: 52.00 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:216
Oprawa: twarda
Paul Elkin w precyzyjny i klarowny sposób opisuje kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.:
- jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe,
- co to jest analiza strategiczna,
- jak przeprowadzać kompleksową analizę rynku,
- jak zastosować najważniejsze narzędzia i modele zarządzania oraz wskaźniki efektywności.
Przejrzysty układ treści poszczególnych rozdziałów, obejmujący: kluczowe koncepcje zarządzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontrolną listę działań, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, ułatwia zarówno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako źródła praktycznych wskazówek.
Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona została strategiczna rola w organizacji, przedsiębiorców zarządzających własną firmą, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarządzania i biznesu.