Product placement

Autor: Choliński Artur
Cena: 69.00 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:384
Oprawa: twarda
Product placement to przedstawienie produktu, usługi, logo lub innych identyfikatorów firmy bądź marki w sposób dźwiękowy lub wizualny w różnych nośnikach rozrywki: filmach fabularnych, serialach i innych programach telewizyjnych, słuchowiskach radiowych, spektaklach teatralnych, powieściach, komiksach, tekstach piosenek, teledyskach, grach komputerowych itp. W ostatnich latach obserwuje się dynamiczny wzrost popularności tej formy promocji zarówno w kinie, jak i w innych środkach przekazu.
W książce szczegółowo omówiono:
- istotę i znaczenie product placement, cechy wspólne i rozbieżne z reklamą, sponsoringiem, public relations/publicity,
- przykłady stosowania product placement oraz korzyści i ograniczenia z nim związane,
- możliwości kreacji product placement,
- planowanie i organizację działań z zakresu product placement,
- problemy etyczne i prawne związane ze stosowaniem product placement,
- kierunki rozwoju product placement w przyszłości oraz modele oddziaływania product placement na konsumenta,
- wyniki badań skuteczności product placement.
W publikacji są także zawarte odpowiedzi na pytania, które najbardziej nurtują praktyków, m.in.:
Cennym uzupełnieniem jest przegląd najnowszych badań prowadzonych w Polsce i za granicą, a także wyniki badań własnych autora dotyczących product placement różnych marek.