Marketing na rynku międzynarodowym
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Marketing na rynku międzynarodowym
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Cena: 59.00 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:306
Oprawa: miękka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Cena: 59.00 zł
Data wydania: 2013
Liczba stron:306
Oprawa: miękka
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia:
- w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych,
- jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
- jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności,
- jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,
- na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,
- należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.
Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.