Zarządzanie strategiczne
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)

Autor: Floyd Steven W., Sherman Hugh D., Sigismund Huff Anne, Terjesen Siri
Cena: 79.00 zł
Data wydania: 2011
Liczba stron:476
Oprawa: miękka
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego.
Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich programów MBA i zajęć dla studentów zarządzania, dyrektorów firm, pracowników administracji rządowej i menedżerów organizacji non profit. Teza o decydującej roli strategii w działalności każdego przedsiębiorstwa rozwijana jest poprzez szczegółowe omówienie najważniejszych związanych z tym tematem zagadnień, do których należą:
- definiowanie strategii i aktualizowanie tej definicji,
- rozwijanie zasobów organizacji,
- obsługa klientów i poszukiwanie szans w obszarze przedsiębiorczości,
- cechy i znaczenie konkurencji,
- sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej,
- tworzenie modelu biznesowego określającego metody gromadzenia zasobów,
- zewnętrzne uwarunkowania strategii korporacyjnej,
- prowadzenie inicjatyw strategicznych w różnych krajach,
- kwestie nadzoru właścicielskiego i odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw,
- znaczenie przywództwa i rola liderów na różnych szczeblach organizacji,
- tworzenie osobistych strategii - planowanie własnej kariery zawodowej.