Czym jest Branding?
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Czym jest Branding?
Autor: Healey Matthew
Cena: 84.79 zł 99.75 zł
Oszczędzasz: 13.965 zł
Data wydania: 2008
Liczba stron:256
Oprawa: miękka
Autor: Healey Matthew
Cena: 84.79 zł 99.75 zł
Oszczędzasz: 13.965 zł
Data wydania: 2008
Liczba stron:256
Oprawa: miękka
Czym jest branding? to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką. Struktura Autor Czym jest branding? analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem).