Na skróty. Jak hakerzy, wynalazcy i gwiazdy sięgają po sukces
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
Na skróty. Jak hakerzy, wynalazcy i gwiazdy sięgają po sukces
Autor: Shane Snow
Cena: 44.90 zł
Data wydania: 2015-10-12
Liczba stron:272
Oprawa: miękka
Fragmenty książki: http://helion.pl/eksiazki/naskro.htm
Autor: Shane Snow
Cena: 44.90 zł
Data wydania: 2015-10-12
Liczba stron:272
Oprawa: miękka
Fragmenty książki: http://helion.pl/eksiazki/naskro.htm
Odrzuć stereotypy i wygraj w wielkiej grze!
- Skracanie, czyli jak eliminować niepotrzebne cykle i przechodzić na wyższy poziom
- Dźwignia, czyli dlaczego należy pamiętać o naukach Archimedesa
- W górę, czyli w czym mogą Ci pomóc osiągnięcia innych ludzi
Jeśli chciałbyś dołączyć do grona błyskotliwych innowatorów, do elitarnej klasy ludzi, dla których każde wyzwanie jest okazją do łamania konwencji i szybowania w górę, koniecznie przeczytaj tę książkę. Znajdziesz w niej historie osób, które dzięki myśleniu lateralnemu, poszukiwaniu niekonwencjonalnych rozwiązań i upartej wędrówce pod prąd osiągnęły wielkie cele... tylko po to, by za chwilę wyznaczyć sobie jeszcze większe. Co więcej, znajdziesz tu także analizę ich dokonań i wnioski, które pomogą Ci zmienić własne podejście do pracy i sukcesu. Przeczytaj, przemyśl, działaj!
- Hakowanie drabiny „Znudzeni mormoni”
- Trening z mistrzami „Złodziej głosu”
- Natychmiastowa informacja zwrotna „To, czego wszyscy unikają”
- Platformy „Najbardziej leniwy programista”
- Fale „Moore i Moore”
- Superłączność „Gwiezdne wojny i gawędziarze”
- Impet „Zdołowani miliarderzy”
- Prostota „Raj i dzieci, którym ciepło”
- Myślenie razy dziesięć „Ten od rakiet”
Myśl lateralnie i zyskuj stokrotnie!
„To fascynująca i przyjemna lektura, wciągająca opowieść o różnych rodzajach myślenia lateralnego i twórczych strategii, które tak często stanowią podstawę sukcesu”.
— Maria Konnikova, autorka bestsellera „New York Timesa” Myśl jak Sherlock Holmes
Shane Snow — dziennikarz i przedsiębiorca internetowy z Nowego Jorku, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Contently, firmy zajmującej się technologiami medialnymi. Jest członkiem Royal Society of the Arts. Regularnie pisuje do magazynów „Wired” i „Fast Company”, a także do „New Yorkera”, „Washington Post” czy „Advertising Age”. Jest rozchwytywanym prelegentem, specjalizującym się w zagadnieniach technologicznych i reklamowych.