Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami

Autor: Jon Reed
Cena: 49.00 zł
Data wydania: 2012-06-06
Liczba stron:272
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
Fragmenty książki: http://helion.pl/eksiazki/miszyb.htm
Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery Fund
Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci
Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.
Zacznij od:
- zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google
- prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
- tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek
- promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter
Jon Reed regularnie organizuje warsztaty poświęcone mediom społecznościowym, prowadzi zajęcia na kilku uniwersytetach i występuje na konferencjach. Obserwuj na Twitterze jego konto @jonreed albo znajdź go na Facebooku lub w serwisie LinkedIn. Oczywiście możesz też zajrzeć na stronę internetową tej książki, www.getuptospeed.biz.