Maya 2. Podstawy obsługi i modelowanie
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo

Autor: Perry Harovas, John Kundert-Gibbs, Peter Lee
Cena: 45.00 zł
Data wydania: 2000-11-17
Liczba stron:320
Oprawa: miękka
"Maya 2. Podstawy obsługi i modelowanie" to książka przeznaczona zarówno dla profesjonalnych grafików i animatorów, jak i hobbystów. Mogą z niej korzystać nawet nowicjusze w dziedzinie grafiki 3D. Książka, krok po kroku objaśnia, jak tworzyć w pełni profesjonalne modele postaci. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na następujące pytania:
- Jakie są zasady działania programu?
- Jak przystosować do swych potrzeb interfejs użytkownika?
- Jak posługiwać się oknami Hypergraph i Hypershade?
- Jak tworzyć fotorealistyczne modele na potrzeby gier komputerowych, filmu i telewizji?
- Jak edytować obiekty NURBS oraz obiekty siatkowe?
- Jak rzeźbić i edytować obiekty za pomocą pędzli (Artisan)?
Doskonałą rekomendacją książki mogą być jej twórcy:
- Perry Harovas zajmuje się animacją i efektami wizualnymi od dziesięciu lat. Współpracował przy tworzeniu wielu filmów, m.in. "Commandments", "Crossworlds" oraz "Not of This Earth". Prowadzi w Bostonie firmę The Lighthouse, specjalizującą się w efektach specjalnych i postprodukcji.
- John L. Kundert-Gibbs jest kierownikiem Multimedia Arts&Sciences Major na Uniwersytecie Północnej Karoliny, w Asheville. Jest autorem wielu publikacji dotyczących grafiki 3D, projektantem multimedialnej oprawy przedstawień teatralnych, animatorem i kompozytorem.
- Peter Lee pracował dla Columbia Tristar przy "The Nuttiest Nutcracer", a także przy wielu reklamach telewizyjnych wykonywanych dla YTV. Obecnie zatrudniony jest w Command Post/Toybox w Toronto, w Kanadzie.