3D Studio MAX 2. Doskonałość i precyzja
Autor: Steven Eliott, Philip Miller
Cena: 78.00 zł
Data wydania: 1998-11-10
Liczba stron:736
Oprawa: miękka
Znajdziesz w niej opis efektywnych sposobów modelowania i kompleksowego wykorzystania MAX-a do tworzenia złożonych modeli.
Poznaj zasady funkcjonowania tego nowoczesnego programu do renderingu, aby wykorzystać jego nowe możliwości wynikające z obiektowej orientacji. Lista modyfikacji i edytowalna historia obiektu nie są tylko wymysłem programistów, lecz potężnymi narzędziami umożliwiającymi ingerencję w strukturę obiektu na każdym etapie jego tworzenia. Po wyposażeniu w nowe możliwości MAX jest teraz programem do rzeźbienia siatek w trójwymiarowej przestrzeni, a nawet czymś więcej. Utrącony nierozważnym ciosem dłuta w wirtualnej przestrzeni nos może teraz z powrotem wrócić na swoje miejsce, a za mały blok granitu można w każdej chwili powiększyć.
- Podstawowe koncepcje funkcjonowania MAX-a, czym różnią się modyfikacje od transformacji i pól oddziaływań
- Narzędzia do dokładnego rysowania
- Modelowanie na poziomie struktury obiektu, czyli jak przekształcać wierzchołki, krawędzie, płaszczyzny elementarne i inne składniki budujące obiekt
- Wytłaczanie obiektów, jak uzyskać efekt rozgałęzienia się ścieżki i wprowadzać na ścieżkę kilka przekrojów
- Obiekty złożone, przekształcenia Boole'a i modelowanie NURBS
- Modelowanie za pomocą powierzchni sklejanych (Patch)
- Edytor Materiałów, rodzaje materiałów i mapowanie