Marketing internetowy w małej firmie
Autor: Holly Berkley
Cena: 34.90 zł
Data wydania: 2005-06-22
Liczba stron:144
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
Techniki skutecznej promocji w internecie
Internet jest doskonałą "powierzchnią reklamową". Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej. Wykorzystują to specjaliści od reklamy i marketingu, tworząc kampanie reklamowe oparte często wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona kampania mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż reklama zewnętrzna lub telewizyjna.
Książka "Marketing internetowy w małej firmie" to przewodnik dla tych, którzy wybrali internet jako formę promocji swojego przedsięwzięcia i poszukują rad specjalistów. Przedstawia techniki marketingu internetowego stosowane przez wielkie koncerny i przedsiębiorstwa oraz uczy, jak zrealizować skuteczną kampanię reklamową, dysponując niewielkim budżetem. Czytając ją, poznasz kulisy kampanii reklamowych, które odniosły największy sukces i przekonasz się, jak wiele może zyskać Twoja firma, decydując się na taką właśnie formę reklamy.
- Wybór grupy docelowej i sposoby dotarcia do niej
- Przygotowywanie treści witryny WWW
- Organizacja kampanii e-mailowych
- Budowanie społeczności internetowej -- fora dyskusyjne i konkursy
- Programy partnerskie
- Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach
- Stosowanie banerów reklamowych
- Współpraca z wykonawcami witryn WWW
Jeśli chcesz przygotować kampanię reklamową w internecie, która odniesie sukces, koniecznie przeczytaj tę książkę.