Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach
Autor: Cindy Alvarez
Cena: 39.90 zł
Data wydania: 2015-03-18
Liczba stron:232
Oprawa: miękka
Fragmenty książki: http://helion.pl/eksiazki/lecode.htm
Autor: Cindy Alvarez
Cena: 39.90 zł
Data wydania: 2015-03-18
Liczba stron:232
Oprawa: miękka
Fragmenty książki: http://helion.pl/eksiazki/lecode.htm
Znaj klienta swego
- Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.
- Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
- Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
- Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać.
- Dostosuj techniki składające się na model Customer Development do potrzeb dużych organizacji, konserwatywnych branż i istniejących już produktów.
To metoda idąca o krok dalej niż tradycyjne techniki marketingowe. Nie tylko pomoże Ci poznać potrzeby i preferencje klientów oraz zgłębić user experience, ale zweryfikuje tę wiedzę na drodze eksperymentów naukowych. Dzięki odpowiedniemu połączeniu otwartych wywiadów oraz szybkich i elastycznych technik badawczych dowiesz się, jak zachowują się Twoi potencjalni klienci, jakie problemy usiłują rozwiązać, a także co ich frustruje, a co jest przedmiotem ich zachwytów. Dowiedz się, jak zmieniać zachowania konsumentów, tworzyć wielkie produkty i budować trwałą firmę.
Książki z serii Lean, serii, której redaktorem jest Eric Ries, założyciel ruchu Lean Startup. Niniejsza książka kładzie nacisk na podstawowe aspekty metodologiczne i zawiera praktyczne przykłady, opracowane z myślą o deweloperach, menedżerach i innych członkach zespołu Twojego startupu. Dzięki niej poznasz skuteczne narzędzia i przyjmiesz sposób myślenia sprzyjający podejmowaniu szybkich i mądrych decyzji.