Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe
Autor: Jan Bielecki
Cena: 60.00 zł
Data wydania: 1999-04-26
Liczba stron:604
Oprawa: miękka
Autor: Jan Bielecki
Cena: 60.00 zł
Data wydania: 1999-04-26
Liczba stron:604
Oprawa: miękka
Książka jest łatwym wprowadzeniem do programowania w najnowszej wersji języka Java. Prezentuje zasady programowania grafiki 2-wymiarowej, zasady programowania współbieżnego i animacji, dokonuje pogłębionego przeglądu instrukcji i wyrażeń języka, a poprzez liczne przykłady prezentuje zasady programowania obiektowego, wizualnego i komponentowego w systemie Windows 95/98/NT. Tematem przewodnim książki jest zastosowania programowania współbieżnego do programowania interakcyjnej grafiki i animacji.