Java. Receptury
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
Java. Receptury
Autor: Ian F. Darwin
Cena: 95.00 zł
Data wydania: 2003-07-15
Liczba stron:888
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
Autor: Ian F. Darwin
Cena: 95.00 zł
Data wydania: 2003-07-15
Liczba stron:888
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
Książka "Java. Receptury" zawiera kolekcję rozwiązań setek problemów, z którymi programiści używający języka Java spotykają się bardzo często. Receptury znajdują zastosowanie w szerokim spektrum zagadnień: od całkiem prostych, takich jak określanie zmiennej środowiskowej CLASSPATH, aż do całkiem złożonych programów pokazujących jak obsługiwać dokumenty XML lub wzbogacić swą aplikację o mechanizmy obsługi poczty elektronicznej.
Niezależnie od tego, jak planujesz wykorzystać tę książkę -- czy jako źródło pomysłów i inspiracji, czy też jako sposób poszerzenia swej wiedzy o języku Java -- zawsze będzie ona stanowić ważną część Twojej biblioteki. Mało która książka prezentuje tak wiele możliwości Javy oraz nauczy Cię praktycznego wykorzystania omawianych zagadnień.
W książce zostały omówione następujące zagadnienia:
- Kompilacja, uruchamianie oraz testowanie programów napisanych w Javie
- Interakcja ze środowiskiem
- Łańcuchy znaków oraz dopasowywanie wzorców
- Tablice oraz inne kolekcje danych
- Programowa obsługa portów szeregowych i równoległych
- Pliki, katalogi i system plików
- Tworzenie programów sieciowych pełniących funkcje klientów oraz serwerów
- Aplikacje internetowe, w tym także aplety
- Serwlety oraz dokumenty JSP
- Poczta elektroniczna
- Obsługa baz danych
- Wykorzystanie XML
- Programowanie rozproszone
- Introspekcja
- Tworzenie programów wielojęzycznych
- Wykorzystanie grafiki oraz dźwięku
- Tworzenie graficznego interfejsu użytkownika
Ian F. Darwin ma trzydziestoletnie doświadczenia w tworzeniu oprogramowania i książek o programowaniu. Pracuje także jako instruktor oraz autor kursów w firmie Learning Tree Interanational.