Efekty graficzne w asemblerze
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo

Autor: Michał Gawrylczyk
Cena: 29.00 zł
Data wydania: 1996-06-24
Liczba stron:152
Oprawa: miękka
Celem książki jest zaznajomienie Czytelników ze sposobami programowania różnych efektów graficznych przy pomocy asemblera.
Pierwsze rozdziały książki w skrócie omawiają składnię i rozkazy asemblera, przygotowując Czytelnika do analizy programów zamieszczonych w dalszej częsci książki.
Kolejne rozdziały przedstawiają przykłady programów oraz ich dokładne opisy. Znajdują się tu programy wykonujące najprostsze operacje na obrazie i palecie, jak również programy wykorzystujące grafikę wektorową.
Ostatnie dwa rozdziały zawierają spis wszystkich funkcji przerwań 10h oraz 21h. Zawierają one wiele procedur przydatnych do pisania włanych programów.
Efekty graficzne:
- ustawianie palety
- fading
- rotacja palety
- shade bobs
- gwiazdy
- scroll
- grafika wektorowa (vector, line, filled vectors, cieniowanie i tekstury)
- tunel
- landscape