Flash MX 2004. Tworzenie gier
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
Flash MX 2004. Tworzenie gier
Autor: Krzysztof Pasek
Cena: 29.90 zł
Data wydania: 2004-06-23
Liczba stron:124
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
Autor: Krzysztof Pasek
Cena: 29.90 zł
Data wydania: 2004-06-23
Liczba stron:124
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
Wszyscy wiedzą, że Flash jest doskonałym narzędziem do tworzenia serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Jednak na tym jego możliwości się nie kończą. Chcesz się przekonać, co jeszcze można zrobić za pomocą Flasha? Połącz pracę z rozrywką i stwórz własną grę! Opracuj scenariusz, zaprojektuj plansze oraz obiekty i napisz kod. Nie musisz wcale opanowywać skomplikowanych środowisk programistycznych i rozbudowanych aplikacji graficznych. Jedyne, czego potrzebujesz, to Flash MX 2004 i pomysł. Wkrótce przekonasz się, że stworzenie gry we Flashu leży w zasięgu Twoich możliwości.
W książce "Flash MX 2004. Tworzenie gier" znajdziesz informacje niezbędne do stworzenia prostej gry. Nauczysz się korzystać z narzędzi rysunkowych i animacyjnych, poznasz język ActionScript, dowiesz się, jak przypisywać dźwięki do klatek i zdarzeń, a także wraz z autorem stworzysz kilka gier. Przeczytasz o:- Narzędziach z panelu Tools
- Klatkach, warstwach, scenach i symbolach
- Animacji i akcjach
- Tworzeniu przycisków
- Obsłudze myszy i klawiatury
- Tworzeniu kodu w języku ActionScript
- Korzystaniu z dźwięku
- Głównych elementach każdej gry komputerowej