Flash MX w praktyce
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo

Autor: Daniel Bargieł
Cena: 45.00 zł
Data wydania: 2002-10-30
Liczba stron:336
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
Flash MX to najnowsza wersja programu firmy Macromedia, przeznaczonego do tworzenia interaktywnych animacji umieszczanych na stronach WWW. Od prostych, ale efektownych przycisków po skomplikowane gry i aplikacje -- to wszystko możesz stworzyć we Flashu. Książka przeznaczona dla zaczynających zabawę z interaktywną grafiką to doskonały przewodnik, wprowadzający Czytelnika w magiczny świat multimedialnych animacji, łączenia ruchomego obrazu z dźwiękiem w jedną, atrakcyjną całość.
Dzięki tej książce poznasz:
- Techniki rysowania we Flashu
- Wykorzystanie obiektów, tekstu, symboli, odnośników
- Metody pracy z warstwami
- Sposoby tworzenia animacji
- Możliwości dołączania dźwięku
- Język ActionScript -- język programowania Flasha
- Komponenty -- nowość we Flashu MX
- Techniki przygotowywania animacji na potrzeby WWW