Flash 4. Sztuka ruchu
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo

Autor: Hillman Curtis
Cena: 35.00 zł
Data wydania: 2001-06-05
Liczba stron:316
Oprawa: miękka
W książce tej dokonano, krok po kroku, rekonstrukcji kilku udanych projektów graficznych interfejsów i animacji sieciowych. Spośród licznych zleceń, jakie przeszły przez biuro autora książki, wybrał on osiem prac, które prezentują techniki pracy zwiększające szanse na sukces w dziedzinie projektowania animacji sieciowych.
Wybrane zagdanienia:
- sztuka ruchu,
- reklama poniżej 20kB,
- modele 3D,
- wektoryzacja obrazu wideo,
- rekonstrukcja projektu: ManiFestival Site,
- rekonstrukcja projektu: Juxt Interactive,
- rekonstrukcja projektu: Macromedia Shockzone,
- rekonstrukcja projektu: Hillmancurtis.com Navigation.
Jeśli chcesz spróbować swoich sił, przygotować naprawdę oszałamiające projekty, które wzbudzą zainteresowanie twoich parnterów handlowych -- koniecznie kup tę książkę. Poznaj metody profesjonalistów!