3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne
Autor: Joanna Pasek
Cena: 4.00 zł 18.99 zł
Oszczędzasz: 2.6586 zł
Data wydania: 2007-03-22
Liczba stron:184
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
3ds max od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia trójwymiarowych animacji i grafiki. Ogromne możliwości dostępne w najnowszej, dziewiątej wersji sprawiają, że aplikacja ta jest często wykorzystywana przez twórców gier komputerowych oraz grafików pracujących w branży filmowej i telewizyjnej. Jednak intuicyjny i przyjazny interfejs pozwala tworzyć efektowne grafiki i animacje nawet osobom rozpoczynającym swą przygodę ze światem 3ds max.
"3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne" to szybkie i łatwe wprowadzenie w świat grafiki i animacji trójwymiarowej. Dzięki szczegółowo opisanym ćwiczeniom poznasz podstawowe możliwości programu 3ds max. Zdobędziesz wiedzę niezbędną do tworzenia nieskomplikowanych postaci i wnętrz. Dowiesz się również, jak projektować materiały oraz manipulować kamerą i oświetleniem. Nauczysz się animować postać za pośrednictwem szkieletu oraz poznasz techniki animacji innych obiektów. Ta książka to nieoceniona pomoc dla wszystkich adeptów grafiki trójwymiarowej.
- Modelowanie z prostych brył i splajnów
- Edycja obiektów siatkowych
- Dodawanie i odejmowanie brył; nowy obiekt ProBoolean
- Tworzenie postaci z powłoki zewnętrznej (skóry) i szkieletu
- Realistyczne włosy, futra i tkaniny
- Manipulowanie kamerą i oświetleniem
- Tworzenie materiałów
- Używanie renderera Mental Ray
- Różne metody animacji