3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne
Autor: Jacek Miklasiewicz
Cena: 14.00 zł
Data wydania: 2003-06-16
Liczba stron:128
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
Autor: Jacek Miklasiewicz
Cena: 14.00 zł
Data wydania: 2003-06-16
Liczba stron:128
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
3ds max to najlepiej sprzedające się, profesjonalne oprogramowanie do modelowania, animacji i renderingu efektów specjalnych, animowania postaci i tworzenia gier. Jest to wiodąca w swojej klasie aplikacja używana przez tysiące grafików i animatorów na całym świecie.
Książka "3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne" dostarczy Ci w formie ćwiczeń wszelkich niezbędnych informacji do rozpoczęcia tworzenia własnych animacji i modeli trójwymiarowych. Krok po kroku poznasz ogromny potencjał tej aplikacji: od zagadnień podstawowych, po tematy bardziej zaawansowane. "3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne" przyda się także osobom, które zapoznały się z poprzednimi pozycjami z tej serii poświęconymi 3ds. Znajdą tu one nie tylko informacje o możliwościach najnowszej wersji programu, ale także wiele nowych, przydatnych ćwiczeń.
- Podstawowe zasady pracy w 3ds
- Tworzenie, nazywanie i modyfikowanie obiektów
- Opis wybranych opcji Command Panel
- Skala czasu, tworzenie i kontrolowanie klatek kluczowych
- Definiowania materiałów
- Modelowanie poligonalne, Loft i starsze techniki modelowania
- Nowe rodzaje oświetlenia: Light Tracer i Radiosity
- Mapowanie UVW
- Automatyczna animacja w 3dsmax 5