Inventor. Ćwiczenia praktyczne
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo

Autor: Fabian Stasiak
Cena: 16.89 zł
Data wydania: 2002-10-21
Liczba stron:152
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
"Ćwiczenia" przeznaczone są dla początkujących użytkowników programu Autodesk Inventor. Ich zasadniczym celem jest przedstawienie sposobu wykorzystania Inventora w projektowaniu mechaniki. Podręcznik przedstawia techniki:
- modelowania pojedynczych części bryłowych,
- budowania zespołów,
- przygotowywania rysunków projektu
- oraz sposób zarządzania dokumentacją projektu.
Zbiór ćwiczeń nie wyczerpuje wszystkich możliwości aplikacji, ale stanowi dobrą podstawę do samodzielnego rozwijania umiejętności posługiwania się programem. Po przejściu całego kursu można będzie już samodzielnie opracowywać własne projekty. Warunkiem niezbędnym pomyślnego wykonania ćwiczeń jest znajomość podstaw projektowania trójwymiarowego z użyciem oprogramowania do komputerowego wspomagania projektowania, np. programu AutoCAD lub Mechanical Desktop.
Podręcznik powstał na bazie programu Autodesk Inventor R5 PL. Stanowi on uzupełnienie dokumentacji dostarczonej wraz z programem oraz innych pozycji wydawnictwa Helion dotyczących programu Autodesk Inventor.