Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne

Autor: Daniel Bargieł
Cena: 14.90 zł
Data wydania: 2004-03-30
Liczba stron:144
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
Kariera programu Macromedia Flash jest fenomenem, nawet w tak szybko rozwijającej się branży, jaką jest branża oprogramowania. Flash od prostego narzędzia do animacji stał się wydajnym środowiskiem projektowym, umożliwiającym tworzenie skomplikowanych aplikacji, gier, serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Popularność Flasha nadal rośnie, czego najlepszym potwierdzeniem jest pojawianie się jego kolejnych, coraz bardziej rozbudowanych wersji.
Tworzenie aplikacji we Flashu wymaga nie tylko zdolności plastycznych, ale również wiedzy o programowaniu w języku ActionScript, o XML-u i bazach danych oraz języku HTML. Książka Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne jest wprowadzeniem w świat Flasha i związanych z nim zagadnień. W krótkich, ilustrowanych ćwiczeniach przedstawia:
- Interfejs użytkownika programu i zasady zarządzania projektami we Flashu
- Sposoby korzystania z narzędzi rysunkowych i edycyjnych
- Tworzenie obiektów tekstowych
- Zastosowanie symboli
- Sposoby importowania obiektów stworzonych w innych aplikacjach
- Podstawowe zasady tworzenia animacji we Flashu
- Tworzenie mechanizmów interakcji z użytkownikiem
- Budowanie serwisów WWW w technologii Flasha i publikowanie gotowych dokumentów