Flash MX. Ćwiczenia praktyczne
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
Flash MX. Ćwiczenia praktyczne
Autor: Daniel Bargieł
Cena: 14.00 zł
Data wydania: 2002-05-23
Liczba stron:140
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
Autor: Daniel Bargieł
Cena: 14.00 zł
Data wydania: 2002-05-23
Liczba stron:140
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
Książka ta powstała przede wszystkim z myślą o osobach, które jeszcze nie miały żadnego lub prawie żadnego kontaktu z Flashem. Oczywiście ze względu na specyfikę serii Ćwiczenia praktyczne nie omawiamy zaawansowanych technik. Czytelnik zdobędzie jednak solidne podstawy, dzięki którym z powodzeniem będzie mógł się zabrać za czytanie innych, bardziej zaawansowanych pozycji wydawniczych, w szczególności traktujących o ActionScript, języku skryptowym Flasha.
Książka ta zawiera osiem rozdziałów, w których po kolei zaznajamiamy się z Flashem MX:
- rysowanie we Flashu,
- importowanie obiektów,
- tworzenie animacji,
- interakcja z użytkownikiem,
- komponenty,
- publikacja animacji,
- tworzenie stron WWW.
- jak korzystać interfejsu programu,
- tworzenia grafiki i wprowadzania zmian do projektu,
- importowania plików wideo,
- tworzenia prostych animacji klatka po klatce,
- tworzenia interaktywnych animacji oraz prostych akcji, dzięki którym będziemy mogli kontrolować zarówno całą animację jak i poszczególne obiekty graficzne,
- używania specjalnych obiektów, które możemy użyć jako gotowe komponenty graficznego interfejsu użytkownika.