Animacja cyfrowych postaci
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
Animacja cyfrowych postaci
Autor: George Maestri
Cena: 60.00 zł
Data wydania: 2000-05-17
Liczba stron:284
Oprawa: miękka
Autor: George Maestri
Cena: 60.00 zł
Data wydania: 2000-05-17
Liczba stron:284
Oprawa: miękka
Proces tworzenia wirtualnej postaci składa się z szeregu decyzji. Określasz wysokość postaci, cyfrowy bohater może być niski lub wysoki, wybierasz teksturę dla jego skóry i ubranie, w które go ubierzesz. Musisz także zdecydować się, czy postać ma być realistyczna, czy też stylizowana. Wszystkie te decyzje są ze sobą powiązane.
Książka omawia te i inne -- bardziej skomplikowane -- aspekty cyfrowej animacji postaci. Doskonale udokumentowane opcje, liczne przykłady i ilustracje (jest ich ponad 700!) wprowadzą Cię w niesamowity, wirtualny świat.
Dzięki niej nie będziesz już niczego imitować, staniesz się prawdziwym twórcą cyfrowego życia!