Metodyka wprowadzania oprogramowania na rynek
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo

Autor: Bays Michael E.
Cena: 37.49 zł 44.10 zł
Oszczędzasz: 2.646 zł
Data wydania: 2002
Liczba stron:248
Oprawa: twarda
Oto książka, z której Czytelnik dowie się, jak poprawić jakość oprogramowania, jak zmniejszyć koszty jego wytwarzania i jak szybko dotrzeć z nim do klienta. Autor wyjaśnia, na czym polega istota procesu tworzenia produktu programowego. Przedstawia metodykę wprowadzania produktu na rynek, obejmującą kontrolę kodu źródłowego, kompilację, wyszukiwanie błędów, integrację kodu, klasyfikację i numerację wersji, dystrybucję oprogramowania, usługi wspomagające proces wprowadzania produktu na rynek i zarządzanie procesem przygotowania oprogramowania do rozpowszechniania.