3D Studio 4.0
Kategorie: Aplikacje biurowe, Bazy danych, Biznes IT, CAD/CAM, Digital Lifestyle, DTP, eBooki, Elektronika, Fotografia cyfrowa, Grafika komputerowa, Gry, Hacking, Hardware, Pakiety naukowe, Podręczniki szkolne, Podstawy komputera, Programowanie, Programowanie mobilne, Serwery internetowe, Sieci komputerowe, Start-up, Systemy operacyjne, Webmasterstwo
3D Studio 4.0
Autor: Steven D. Elliott, Philip L. Miller
Cena: 63.00 zł
Data wydania: 1995-12-20
Liczba stron:584
Oprawa: miękka
Autor: Steven D. Elliott, Philip L. Miller
Cena: 63.00 zł
Data wydania: 1995-12-20
Liczba stron:584
Oprawa: miękka
Sfotografuj to, czego nie ma!
Książka zawiera wiadomości niezbędne do sprawnego posługiwania się tym popularnym programem do modelowania i renderingu. Szczególną uwagę zwrócono na tworzenie "efektywnych" modeli. Metodycznie omówiono konfigurację programu przy pomocy pliku 3DS.SET. Dokładnie omówiono sposoby wykorzystania czterech modułów: 2D Shapera, 3D Loftera, 3D Edytora i Edytora Materiałów. Każde omawiane zagadnienie zilustrowane jest przykładem.
- Czym kamera w 3D Studio różni się od prawdziwego aparatu fotograficznego?
- Wszystko o perspektywie i kolorze
- Jak pracować efektywnie
- Sposoby ograniczania złożoności wytłaczanych obiektów
- Edytor Materiałów, czyli co zrobić aby rysunek wyglądał tak realistycxznie, jak fotografia
- Sposoby nakładania map bitowych na obiekty
- Jak tworzyć własne mapy nierówności, czyli co to jest z-buffer
- Przekształcenia Boole'a, jak dodawać i odejmować obiekty
- Jak efektownie oświetlić scenę
- Jak symulować odblaski i odbicia lustrzane
- Co zrobić, aby cienie były wyraźne i znajdowały się w odpowiednich miejscach
- Jak schować linie niewidoczne
- Czy można zamienić reflektor w projektor
- Co to jest światło ujemne
- Sposoby wybierania obiektów, jak utworzyć 256 lub więcej zestawów wyboru
- Szablony nazw, czyli jak sprawnie wybierać grupy obiektów
- Co to są grupy wygładzania i jak ich używać
- Do czego może się przydać kanał Alpha
- Jak ustawić parametry w pliku 3DS.SET
- Programowanie klawiszy funkcyjnych
- Jak uruchomić 3D Studio pod Windows
- Wiele, wiele innych...
Na dołączonym CD ROMie znajdziesz:
- przykłady i ćwiczenia
- zestawy map do tworzenia materiałów
- procedury IPAS do symulowania efektów specjalnych
- program do generowania fraktalowych krajobrazów
- programy do konwersji plików
- program do odtwarzania animacji
Dla zaawansowanych przeznaczone są: drugi tom tej książki - "3D Studio - animacja"