Jak wywierać wpływ na ludzi
Autor: Philip Hesketh
Cena: 42.90 zł
Data wydania: 2011-07-01
Liczba stron:256
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
Fragmenty książki: http://ebookpoint.pl/eksiazki/wplywy.htm
Zostań adeptem w szkole perswazji
- Rola podświadomości w wywieraniu wpływu
- Poprawianie wrażenia, jakie robisz na innych
- Niezawodny sposób na zapamiętywanie imion
- Umiejętne stosowanie konstruktywnej krytyki
- Mówienie właściwych rzeczy i zadawanie odpowiednich pytań
- Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu
- Budowanie prawdziwej empatii
- Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów
- Lojalność i wynikające z niej zaangażowanie
- Wykorzystywanie unikalności na swoją korzyść
- Wywoływanie atrakcyjności emocjonalnej
- Kreowanie zaufania na całe życie
Granie w przekonywanie
Kiedy podczas gry w bilard przyjmiesz prawidłową pozycję ciała, odpowiednio ułożysz kij i trafisz w to miejsce bili, które sobie upatrzyłeś, cała gra pójdzie po Twojej myśli. Bila wpadnie do odpowiedniej łuzy, trącając i przesuwając pozostałe tak, by ułatwić Ci kolejny ruch. Kolorowa mozaika sukcesu. Czy nie byłoby wspaniale, gdyby podobnie dało się zrobić z ludźmi? Gdybyś zawsze mógł skłaniać innych do podejmowania odpowiednich decyzji na pokrytym suknem stole, na którym prowadzisz swoje interesy? Gdyby te decyzje pozwoliły Ci na wygranie każdej partii?
Trudno zajść daleko w świecie biznesu, jeśli nie umie się przekonać ludzi do swojego sposobu myślenia. To niemal niemożliwe bez umiejętności wzbudzania pozytywnych uczuć i skutecznego komunikowania się ze światem. Jednak by opanować sztukę perswazji, potrzebujesz odrobiny pomocy. Oto kompletny przewodnik, pokazujący, jak stać się bardziej przekonującą i wpływową osobą. Zawiera nowe narzędzia, odkrywcze badania, analizy przypadków oraz mnóstwo praktycznych ćwiczeń, które pomogą Ci:
- znaleźć idealny sposób na przekonanie do siebie ludzi;
- stać się zwycięskim negocjatorem;
- szanować punkt widzenia drugiej osoby;
- zrozumieć, dlaczego ludzie kupują to, co kupują;
- upewnić się, że inni pamiętają o tym, na czym Ci zależy;
- budować długotrwałe zaufanie i wiarygodność.