Unity. Kurs video. Poziom drugi. Tworzenie gier komputerowych 3D
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia

Autor: Arkadiusz Brzegowy
Cena: 49.00 zł
Data wydania: 2015-06-10
Liczba stron:0
Oprawa:
Obierz kurs na... zaawansowany Unity!
Oto zaawansowany kurs jeszcze bardziej zaawansowanego środowiska do tworzenia gier 3D — Unity. Gry komputerowe to prawdziwy fenomen. Dziś trudno znaleźć dom, w którym w nic się nie gra. Jeśli chcesz zostać pełnoprawnym twórcą strzelanek, gier taktycznych lub symulatorów, sięgnij po Unity. Kurs video. Poziom drugi. Tworzenie gier komputerowych 3D. Z tym szkoleniem samodzielnie, od A do Z, zaprojektujesz grę według własnego scenariusza.Cały świat gra w Twoją grę!
Co więcej, pracując w Unity, większość czasu spędzisz nie w edytorze kodu, ale w swojej grze. Kurs przedstawia kulisy produkcji gier, nie zaciemniając treści skomplikowanymi terminami informatycznymi. Dzięki metodzie od ogółu do szczegółu tworzenie gier jest taką samą przyjemnością jak granie w nie!Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia?
- Poznasz program Unity na poziomie ponadpodstawowym.
- Nauczysz się importowania modelu postaci do gry.
- Skonfigurujesz postać w Unity oraz dodasz niezbędne animacje.
- Zaprogramujesz sterowanie postacią za pomocą klawiszy.
- Rozszerzysz swoją znajomość języka C#.
- Wypróbujesz kilka sposobów obsługi kamery (dla różnych rodzajów gier).
- Opracujesz przygody bohatera gry na podstawie scenariusza.
- Uruchomisz dźwięki w aplikacji.
- Dodasz efekty audiowizualne do gry.
- Spróbujesz użycia podstaw symulacji fizycznych w Unity oraz połączeń fizycznych pomiędzy obiektami.
- Przygotujesz prototyp prostej gry fizycznej.
- Skonfigurujesz środowisko do kompilacji dla urządzeń mobilnych (Android).
- Dowiesz się więcej na temat optymalizacji gier.
A po zakończeniu kursu...
- Samodzielne stworzysz grę 3D dla platformy PC/Mac, a także dla systemu Android.
Granie się opłaca
Unity. Kurs video. Poziom drugi. Tworzenie gier komputerowych 3D jest oparty na programie Unity Pro w wersji 5. Przyjęta metoda od ogółu do szczegółu pozwoli Ci dość szybko zaprojektować działającą interaktywną aplikację 3D, aby w dalszych krokach uszczegółowić poznane już informacje. W pierwszej części kursu samodzielnie zbudujesz mechanizm sterowania postacią oraz kamerą i nauczysz się tworzyć prosty scenariusz misji dla bohatera. W drugiej części natomiast stworzysz prostą grę fizyczną — prototyp gry typu flipper.Skomplikowany etap portowania gry na urządzenia mobilne z systemem Android został przedstawiony szczegółowo, krok po kroku. Przygotowanie środowiska do kompilacji dla Androida oraz testowanie gier na tablecie również jest objaśnione w sposób zwięzły i zrozumiały.
Tylko dla wtajemniczonych
Przygotowaliśmy dla Ciebie informacje, które pozwolą Ci zrozumieć specjalistyczną terminologię, posługiwać się nią — i będą dostępne od ręki. Nie będziesz już musiał wertować opasłych tomów ani przeszukiwać internetowej otchłani. Zajmij się projektowaniem gier, a przy okazji dowiedz się więcej o Mecanim — systemie animacji postaci wbudowanym w edytor Unity. Zapoznaj się także z PhysX, silnikiem fizycznym do gier opracowanym przez firmę Nvidia i zaimplementowanym w Unity.Interaktywna instrukcja Unity. Kurs video. Poziom drugi. Tworzenie gier komputerowych 3D w jednej z czterdziestu pięciu lekcji wyjaśni Ci, dlaczego podczas pracy nad grą powinno się monitorować ilość draw call i jaki wpływ mają one na wydajność gry. Po prostu musisz to wiedzieć!
Kurs prowadzony jest na Unity 5 (wersja Pro)
Poznaj naszego eksperta
Arkadiusz Brzegowy — rocznik 1977. Od dzieciństwa pasjonat komputerów. Pierwsze programy pisał na Atari 65XE w Basicu. Kontakt z grafiką 3D miał pod koniec szkoły średniej, jeszcze na DOS-owej wersji 3D Studio. Karierę w branży gier rozpoczął pod koniec studiów na krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej przy projekcie Hell-Copter wydanym przez Ubisoft. Projektowanie gier i interaktywnych multimediów kontynuował, pracując w Onet.pl oraz w założonych przez siebie firmach: najpierw w Artystach Nowych Mediów, a później w Feel3D. Jego podstawową działalnością jest projektowanie i programowanie aplikacji 3D dla przemysłu i na rynek rozrywkowy. Tworzył między innymi gry, symulatory przemysłowe, aplikacje z wykorzystaniem hełmów VR i rękawic zanurzeniowych oraz aplikacje rzeczywistości rozszerzonej. Aktualnie prawie wszystkie swoje projekty wykonuje w Unity, od kilku lat jest też resellerem Unity w Polsce — prowadzi doradztwo i szkolenia w zakresie tej technologii.Po godzinach stara się oderwać od komputera, aby czerpać radość z wielu dziedzin życia. Gra na perkusji, ściga się gokartami, piecze domowy chleb i pokazuje dzieciom świat. To wszystko zresztą jest inspiracją do tworzenia gier i aplikacji.
„Zaczynajcie od małych projektów, ale każdy starajcie się doprowadzić do końca. To ważne. Napotkane problemy rozwiązujcie, zamiast je omijać. Właśnie na tym etapie najszybciej nabywa się doświadczenia”.Arkadiusz Brzegowy