C i C++ Część 2
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia

Autor: Adam Majczak
Cena: 4.94 zł
Data wydania: 2014-05-19
Liczba stron:0
Oprawa:
Format eBook:

Część 2 to wstep do programowania obiektowego w C++. Zawiera opis preprocesora i zasady stosowania strumieni cin i cout.
SPIS TREŚCI Części 2:
CZĘŚĆ II – WSTĘP DO PROGRAMOWANIA OBIEKTOWEGO W C++
Wstęp do wydania elektronicznego
SPIS TREŚCI Częsci 1
SPIS TREŚCI Części 2:
ROZDZIAŁ 10: Jak działa preprocesor?
Dyrektywy #include i #define
Dyrektywy #define i #undef
Makroinstrukcje preprocesora
Operatory łańcuchowe w preprocesorze
Definiowanie typów użytkownika (typedef)
ROZDZIAŁ 11: Wprowadzenie do obsługi strumieni cin i cout w C++
Pięć ogólnych zasad stosowania strumieni cin i cout
Strumienie cin / cout - manipulowanie danymi numerycznymi
Metody formatujące dane tekstowe
ROZDZIAŁ 12: Wprowadzenie do programowania obiektowego
Jak napisać program techniką obiektową?
Hermetyzacja klas i obiektów
Konstrukcja klasy
Dodajemy do klasy pola danych
Deklaracje wewnętrznych funkcji - metod
Konstruktor i program testujący dla niecierpliwych
Definiujemy kody metod i konstruktora
Tworzymy obiekt i uruchamiamy program
Po co komu prywatne metody?
Problem wizualizacji
Wskaźnik do obiektu
DODATEK: Porównanie C/C++ i PHP
SPIS TREŚCI Części 2:
CZĘŚĆ II – WSTĘP DO PROGRAMOWANIA OBIEKTOWEGO W C++
Wstęp do wydania elektronicznego
SPIS TREŚCI Częsci 1
SPIS TREŚCI Części 2:
ROZDZIAŁ 10: Jak działa preprocesor?
Dyrektywy #include i #define
Dyrektywy #define i #undef
Makroinstrukcje preprocesora
Operatory łańcuchowe w preprocesorze
Definiowanie typów użytkownika (typedef)
ROZDZIAŁ 11: Wprowadzenie do obsługi strumieni cin i cout w C++
Pięć ogólnych zasad stosowania strumieni cin i cout
Strumienie cin / cout - manipulowanie danymi numerycznymi
Metody formatujące dane tekstowe
ROZDZIAŁ 12: Wprowadzenie do programowania obiektowego
Jak napisać program techniką obiektową?
Hermetyzacja klas i obiektów
Konstrukcja klasy
Dodajemy do klasy pola danych
Deklaracje wewnętrznych funkcji - metod
Konstruktor i program testujący dla niecierpliwych
Definiujemy kody metod i konstruktora
Tworzymy obiekt i uruchamiamy program
Po co komu prywatne metody?
Problem wizualizacji
Wskaźnik do obiektu
DODATEK: Porównanie C/C++ i PHP