Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy

Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzyPsychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
Autor:

Cena: 31.99 zł   

Data wydania:
Liczba stron:208
Oprawa:


Format eBook: pdf,epub,mobi pdf  pdf,epub,mobi epub  pdf,epub,mobi mobi  Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy  Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy 


 

 

 

22.05., podczas Warszawskich Targów Książki, odbędzie się spotkanie z Mateuszem Grzesiakiem.

14:00 - 14:55 - spotkanie na Kanapie Literackiej; temat: "Naucz się przekonywać, by mieć w życiu to, czego pragniesz"

22.05. 15:00-16:000 - podpisywanie książek na stoisku HELION/Onepress 25/D4

Zapraszamy! »


Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego.

Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
Mateusz Grzesiak — międzynarodowy nauczyciel, psycholog interdyscyplinarny.