Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów
Autor: Joe Vitale
Cena: 47.00 zł
Data wydania: 2008-07-04
Liczba stron:368
Oprawa: miękka
Pobierz przykładowy rozdział PDF
Fragmenty książki: http://ebookpoint.pl/eksiazki/hipslo.htm
- Twórz teksty estetyczne i niewiarygodnie skuteczne!
- Dowiedź się, jak dzięki Twoim słowom znaleźć się w umysłach Twoich odbiorców!
- Pisz i urzekaj, urzekaj i przekonuj, przekonuj i zdobywaj serce klienta!
Hipnoza jest stanem umysłu, który osiągasz w normalnych warunkach spontanicznie i stosunkowo często, nawet nie zdając sobie z tego sprawy.
Bądź nie tylko copywriterem - zostań superwriterem!
Są piękne, tajemnicze, zupełnie inne od tych, które znałeś wcześniej. Niepostrzeżenie rzucają na Ciebie urok, sączą się do serca i umysłu, na stałe znajdują miejsce w Twojej pamięci. Czujesz, że nie możesz bez nich żyć, chcesz ich ciągle więcej i nic innego nie jest w stanie zawładnąć Twoją uwagą. SŁOWA. Umiejętnie użyte mają niesamowitą moc.
Zapewne nie raz spotkałeś się w praktyce z hipnotycznym pisarstwem. Cofnij się myślami do czasów, kiedy ostatni raz byłeś zafascynowany jakąś książką czy innym tekstem. Czy zdarzyło Ci się wtedy stracić poczucie czasu? Może ktoś Cię wołał, a Ty nie słyszałeś? Czy czytany tekst tak Cię wciągnął, że w danym momencie nic więcej się dla Ciebie nie liczyło? William Shakespeare, Agatha Christie, Stephan King, John Keppling - ich dzieła angażują wszystkie Twoje zmysły i wciągają do opisanego świata.
Jeśli marzysz o byciu charyzmatycznym copywriterem, marketingowcem, powieściopisarzem, dziennikarzem, autorem newsletterów, twórcą stron internetowych a nawet blogerem, czy nie powinieneś tworzyć tekstów, które zdobywają i utrzymują zainteresowanie czytelnika? Tekstów, które nie pozwalają oderwać wzroku od czytanej strony. Tekstów na tyle efektownych, zwięzłych i klarownych, że czytelnik nie może oprzeć się pragnieniu przeczytania całości. Tekstów hipnotyzujących.
Rozpocznij kurs pisarstwa Joe Vitalego:- zasady sprawdzające się w komponowaniu listów, tekstów reklamowych, raportów i książek;
- wywoływanie za pomocą tekstów określonych zachowań czytelnika;
- samodzielne odnajdywanie własnego stylu.
O książce możesz przeczytać także tutaj.