Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia
Bancassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowychAutor: Magdalena Swacha-Lech
Cena: 25.42 zł 29.90 zł
Oszczędzasz: 1.196 zł
Data wydania: 2008
Liczba stron:240
Oprawa:
Format eBook:
Poruszane w książce zagadnienia pomogą znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań dotyczących powiązań bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekście szczególnie cenne wydają się być następujące obszary opracowania:
uporządkowanie pojęć z zakresu połączeń instytucji finansowych, w tym zdefiniowanie terminu ,,bancassurance",
specyfikacja rodzajów powiązań instytucji bankowych i ubezpieczeniowych w zakresie realizacji strategii bancassurance,
prezentacja występujących w Polsce związków bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance z wyodrębnieniem współpracy o charakterze podmiotowym i przedmiotowym,
próba oceny pierwszych efektów działalności bancassurance prowadzonej przez banki komercyjne, dokonana zarówno z punktu widzenia osiąganych korzyści, jak i zagrożeń generowanych podczas realizacji tej strategii,
wskazanie czynników warunkujących sukces bancassurance.
uporządkowanie pojęć z zakresu połączeń instytucji finansowych, w tym zdefiniowanie terminu ,,bancassurance",
specyfikacja rodzajów powiązań instytucji bankowych i ubezpieczeniowych w zakresie realizacji strategii bancassurance,
prezentacja występujących w Polsce związków bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance z wyodrębnieniem współpracy o charakterze podmiotowym i przedmiotowym,
próba oceny pierwszych efektów działalności bancassurance prowadzonej przez banki komercyjne, dokonana zarówno z punktu widzenia osiąganych korzyści, jak i zagrożeń generowanych podczas realizacji tej strategii,
wskazanie czynników warunkujących sukces bancassurance.
