Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia

Autor: Jadwiga Stawnicka
Cena: 21.32 zł 26.00 zł
Oszczędzasz: 1.04 zł
Data wydania: 2016-03-31
Liczba stron:150
Oprawa:
Format eBook:

Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzÄ™dzia łączÄ…cego techniki ksztaÅ‚towania wizerunku Policji. W książce zostanÄ… zanalizowane atrybuty jÄ™zykowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu spoÅ‚ecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieÅ›ci siÄ™ w obszarze badaÅ„ wizerunkowych instytucji z uwzglÄ™dnieniem nowych trendów budowania wizerunku w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeÅ„stwa, w tym kwestii promowania bezpieczeÅ„stwa, dziaÅ‚aÅ„ prewencyjnych i profilaktycznych Policji w tym obszarze.