Rozmowy o rynku książki 2011
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia

Autor: Praca zbiorowa
Cena: 9.34 zł 13.00 zł
Oszczędzasz: 0.39 zł
Data wydania: 2015-12-14
Liczba stron:364
Oprawa:
Format eBook:

Kolejny, jedenasty już tom publikacji Rozmowy o rynku książki to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku Biblioteka Analiz w 2011 roku.
Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przedstawiciele wydawnictw i księgarń, firm dystrybucyjnych oraz instytucji kultury, a także sektora poligraficznego, firm małych i dużych, osoby z dużym doświadczeniem w branży, których głos jest dla środowiska ważny, ale i nowicjusze, którzy często borykają się z zupełnie innymi problemami, próbując stawiać swoje pierwsze kroki na rynku książki.
Wywiady z jednej strony zawsze poruszają tematy gorące, a więc aktualne wydarzenia na rynku, z drugiej dotyczą problemów uniwersalnych. Nawet po wielu miesiącach warto wrócić do ocen rynku stawianych przez fachowców. Tematy poruszane w rozmowach w 2011 roku to m.in. zagadnienia digitalizacji kultury, dystrybucji treści w pliku i przyszłości książki w dobie konwergencji mediów jak połączyć dwie sprzeczne zdawałoby się potrzeby, z jednej strony biznesowe oczekiwania wydawców i dystrybutorów, z drugiej coraz większy nacisk ze strony konsumentów kultury by ta była w internecie za darmo?
Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przedstawiciele wydawnictw i księgarń, firm dystrybucyjnych oraz instytucji kultury, a także sektora poligraficznego, firm małych i dużych, osoby z dużym doświadczeniem w branży, których głos jest dla środowiska ważny, ale i nowicjusze, którzy często borykają się z zupełnie innymi problemami, próbując stawiać swoje pierwsze kroki na rynku książki.
Wywiady z jednej strony zawsze poruszają tematy gorące, a więc aktualne wydarzenia na rynku, z drugiej dotyczą problemów uniwersalnych. Nawet po wielu miesiącach warto wrócić do ocen rynku stawianych przez fachowców. Tematy poruszane w rozmowach w 2011 roku to m.in. zagadnienia digitalizacji kultury, dystrybucji treści w pliku i przyszłości książki w dobie konwergencji mediów jak połączyć dwie sprzeczne zdawałoby się potrzeby, z jednej strony biznesowe oczekiwania wydawców i dystrybutorów, z drugiej coraz większy nacisk ze strony konsumentów kultury by ta była w internecie za darmo?