Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego?
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia

Autor: Joanna Czerska
Cena: 13.73 zł 19.90 zł
Oszczędzasz: 1.194 zł
Data wydania:
Liczba stron:16
Oprawa:
Format eBook:

Im lepiej znasz nastroje panujÄ…ce w przedsiÄ™biorstwie, tym efektywniej możesz na nie wpÅ‚ywać i tym samym skuteczniej realizować cele operacyjne dziaÅ‚u produkcji. Zadowolony i speÅ‚niony zawodowo pracownik lepiej pracuje w zespole, odznacza siÄ™ silnÄ… motywacjÄ… i zaangażowaniem w wykonywanÄ… pracÄ™, jest bardziej wydajny. Zadowoleni pracownicy to jeden z warunków pozytywnej opinii o przedsiÄ™biorstwie w otoczeniu rynkowym. Aby poznać atmosferÄ™ pracy, niezbÄ™dna jest umiejÄ™tność konstruktywnego dialogu z pracownikami. Jego prowadzenie uÅ‚atwiajÄ… ogólnozakÅ‚adowe badania ankietowe poziomu zadowolenia pracowników