Jak zaistnieć w mediach kreowanie wizerunku placówki medycznej, Praktyczne wskazówki z zakresu PR
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia

Autor: Aleksandra Ślifirska
Cena: 9.90 zł
Data wydania:
Liczba stron:14
Oprawa:
Format eBook:

Co należy zrobić, żeby komunikacja z mediami była skuteczna i przyczyniała się do kreowania pozytywnego wizerunku placówki w oczach pacjentów? Na to pytane, z punktu widzenia menedżera, dyrektora i właścicela placówki, rzecznika oraz spacjalisty ds. PR placówek medycznych odpowiada pordnik Jak zaistnieć w mediach - kreowanie wizerunku placówki medycznej. Poradnik zawiera liczne przykłady z praktyki ilustrowane wypowiedziami menedżerów i dyrektorów ZOZ jak informować opinię publiczną o sytuacji kryzysowej.