Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1

Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1
Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1
Autor: , ,

Cena: 24.60 zł   

Data wydania:
Liczba stron:116
Oprawa:


Format eBook: pdf pdf 


Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy, którzy w swoich tekstach przedstawili zjawisko autopromocji w perspektywie zarówno swoich badań naukowych, jak i doświadczeń zawodowych.

Tom adresowany jest zarówno do studentów specjalizacji: dziennikarstwo, komunikacja medialna, komunikacja promocyjna oraz dyskurs publiczny w obrębie studiów humanistycznych, jak i do studentów dziennikarstwa oraz różnych specjalizacji medialnych na Wydziałach Nauk Społecznych oraz Pedagogiczno-Psychologicznych jako doskonałe wzbogacenie wiedzy na temat autopromocji.