Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino

Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino
Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet. KinoTożsamość w wieku informacji. Media. Internet. Kino
Autor:

Cena: 31.56 zł   36.90 zł
Oszczędzasz: 1.845 zł

Data wydania:
Liczba stron:168
Oprawa:


Format eBook: pdf pdf 


Praca adresowana jest do studentów kierunków medioznawczych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa oraz badaczy społecznych i kulturowych skutków zastosowania nowych mediów. Autorzy podejmują problematykę indywidualnej i społecznej tożsamości w kontekście zmiany jaką kreują współczesne media. Zarówno media masowe, jak i sieciowe podlegające procesom cyfryzacji i konwergencji, oferują doświadczenie znacząco wpływające na procesy budowania tożsamości użytkowników tych mediów. Indywidualni użytkownicy, grupy i ruchy społeczne, instytucje, organizacje społeczne i polityczne nie tylko budują nowe narracje tożsamościowe, ale także zyskują szeroką platformę prezentacji własnej tożsamości i jej komunikacji. Praca prezentuje wybrane problemy badawcze bogatej przestrzeni badawczej, która będzie ulegała poszerzeniu wraz z rozwojem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych i ich zastosowaniem.