Cyberprzemoc w szkole
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia
Cyberprzemoc w szkole
Autor: Alicja Wołk-Karczewska
Cena: 12.29 zł 17.00 zł
Oszczędzasz: 0.68 zł
Data wydania: 2015-09-29
Liczba stron:28
Oprawa:
Format eBook: pdf
Autor: Alicja Wołk-Karczewska
Cena: 12.29 zł 17.00 zł
Oszczędzasz: 0.68 zł
Data wydania: 2015-09-29
Liczba stron:28
Oprawa:
Format eBook: pdf
Rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych umożliwił nie tylko dorosłym, ale także dzieciom i młodzieży powszechny dostęp do internetu i sieci komórkowych, w znaczący sposób modyfikując zachowania społeczne i leżące u ich źródeł mechanizmy psychologiczne.
Stworzył jednocześnie zupełnie inną przestrzeń, będącą światem wirtualnym ze swoim językiem, symboliką i kodeksem postępowania, które dla starszego pokolenia są hermetyczne i nie do końca zrozumiałe. Wielu dorosłych nie zna nowych technologii, musi się do nich przyzwyczaić i nauczyć z nich korzystać. Dla młodych jest to środowisko naturalne, urodzili się, gdy internet już był i obcują z nim od zarania. Często nowinki technologiczne pojawiają się w domach z inicjatywy dzieci i to właśnie one są ekspertami w posługiwaniu się nimi, poczynając od przeróżnych gier i zabaw edukacyjnych – na oglądaniu filmów skończywszy. W Polsce przeciętny wiek pierwszego logowania do sieci wynosi 9 lat.
Stworzył jednocześnie zupełnie inną przestrzeń, będącą światem wirtualnym ze swoim językiem, symboliką i kodeksem postępowania, które dla starszego pokolenia są hermetyczne i nie do końca zrozumiałe. Wielu dorosłych nie zna nowych technologii, musi się do nich przyzwyczaić i nauczyć z nich korzystać. Dla młodych jest to środowisko naturalne, urodzili się, gdy internet już był i obcują z nim od zarania. Często nowinki technologiczne pojawiają się w domach z inicjatywy dzieci i to właśnie one są ekspertami w posługiwaniu się nimi, poczynając od przeróżnych gier i zabaw edukacyjnych – na oglądaniu filmów skończywszy. W Polsce przeciętny wiek pierwszego logowania do sieci wynosi 9 lat.