Product placement. Medioznawstwo a marketing kreatywny

Product placement. Medioznawstwo a marketing kreatywny
Product placement. Medioznawstwo a marketing kreatywnyProduct placement. Medioznawstwo a marketing kreatywny
Autor:

Cena: 17.10 zÅ‚   37.99 zÅ‚
Oszczędzasz: 7.598 zł

Data wydania:
Liczba stron:270
Oprawa:


Format eBook: epub,mobi epub  epub,mobi mobi 


Dynamiczne przemiany w Å›wiecie sztuki audiowizualnej, jak i zmiana reguÅ‚ refleksji nad zjawiskami przez niÄ… dostrzeganymi – tak przecież odlegÅ‚ymi od sfery dotychczasowych zainteresowaÅ„ estetyków i teoretyków kina – zmuszajÄ… obecnie tych ostatnich do uważnego Å›ledzenia faktów oraz analizy procesu inkubacji marketingowej, której niewÄ…tpliwie podlega wspóÅ‚czesne kino. Product placement jest jednym ze zjawisk, które można umieÅ›cić w szeregu pytaÅ„ o tożsamość kulturowÄ… naszych czasów, stanowiÄ…cym o globalnoÅ›ci i dynamicznie
rozprzestrzeniającej się transkulturowości.

Niniejsza książka skÅ‚ada siÄ™ z trzech gÅ‚ównych części. Celem części pierwszej jest przedstawienie Å›wiatowej historii product placement oraz uzupeÅ‚nienie jej o informacje dotyczÄ…ce tego zjawiska w kinematografii polskiej. W drugiej części okreÅ›lono specyfikÄ™ tego zjawiska i jego miejsce we wspóÅ‚czesnej myÅ›li
medioznawczej oraz przedstawiono klasyfikacjÄ™ product placement. W części trzeciej znajdujÄ… siÄ™ interpretacje wybranych polskich dzieÅ‚ filmowych powstaÅ‚ych w latach 1989–2006.

DziÄ™ki uwzglÄ™dnieniu perspektywy historycznej, marketingowej i psychologicznej możliwe byÅ‚o peÅ‚niejsze zobrazowanie zagadnienia product placement, które wpisuje siÄ™ na staÅ‚e w gÅ‚ówny nurt wspóÅ‚czesnych badaÅ„ medioznawczych na Å›wiecie.