Product placement. Medioznawstwo a marketing kreatywny
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia

Autor: Ewa Urbaniec
Cena: 17.10 zł 37.99 zł
Oszczędzasz: 7.598 zł
Data wydania: 2015-06-02
Liczba stron:270
Oprawa:
Format eBook:


Dynamiczne przemiany w Å›wiecie sztuki audiowizualnej, jak i zmiana reguÅ‚ refleksji nad zjawiskami przez niÄ… dostrzeganymi – tak przecież odlegÅ‚ymi od sfery dotychczasowych zainteresowaÅ„ estetyków i teoretyków kina – zmuszajÄ… obecnie tych ostatnich do uważnego Å›ledzenia faktów oraz analizy procesu inkubacji marketingowej, której niewÄ…tpliwie podlega wspóÅ‚czesne kino. Product placement jest jednym ze zjawisk, które można umieÅ›cić w szeregu pytaÅ„ o tożsamość kulturowÄ… naszych czasów, stanowiÄ…cym o globalnoÅ›ci i dynamicznie
rozprzestrzeniającej się transkulturowości.
Niniejsza książka skÅ‚ada siÄ™ z trzech gÅ‚ównych części. Celem części pierwszej jest przedstawienie Å›wiatowej historii product placement oraz uzupeÅ‚nienie jej o informacje dotyczÄ…ce tego zjawiska w kinematografii polskiej. W drugiej części okreÅ›lono specyfikÄ™ tego zjawiska i jego miejsce we wspóÅ‚czesnej myÅ›li
medioznawczej oraz przedstawiono klasyfikacjÄ™ product placement. W części trzeciej znajdujÄ… siÄ™ interpretacje wybranych polskich dzieÅ‚ filmowych powstaÅ‚ych w latach 1989–2006.
DziÄ™ki uwzglÄ™dnieniu perspektywy historycznej, marketingowej i psychologicznej możliwe byÅ‚o peÅ‚niejsze zobrazowanie zagadnienia product placement, które wpisuje siÄ™ na staÅ‚e w gÅ‚ówny nurt wspóÅ‚czesnych badaÅ„ medioznawczych na Å›wiecie.
rozprzestrzeniającej się transkulturowości.
Niniejsza książka skÅ‚ada siÄ™ z trzech gÅ‚ównych części. Celem części pierwszej jest przedstawienie Å›wiatowej historii product placement oraz uzupeÅ‚nienie jej o informacje dotyczÄ…ce tego zjawiska w kinematografii polskiej. W drugiej części okreÅ›lono specyfikÄ™ tego zjawiska i jego miejsce we wspóÅ‚czesnej myÅ›li
medioznawczej oraz przedstawiono klasyfikacjÄ™ product placement. W części trzeciej znajdujÄ… siÄ™ interpretacje wybranych polskich dzieÅ‚ filmowych powstaÅ‚ych w latach 1989–2006.
DziÄ™ki uwzglÄ™dnieniu perspektywy historycznej, marketingowej i psychologicznej możliwe byÅ‚o peÅ‚niejsze zobrazowanie zagadnienia product placement, które wpisuje siÄ™ na staÅ‚e w gÅ‚ówny nurt wspóÅ‚czesnych badaÅ„ medioznawczych na Å›wiecie.