Marketing impulsowy. Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i sprzedawać więcej?

Autor: Scott Lewis, Joe Vitale
Cena: 15.47 zł 19.90 zł
Oszczędzasz: 0.796 zł
Data wydania: 2015-04-02
Liczba stron:104
Oprawa:
Format eBook:

Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej?
Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz).
Oto niektóre z 49 zasad marketingu impulsywnego, które znajdziesz w książce Marketing impulsowy:
- Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?
- Jak zmusić klientów, żeby sami biegli do Ciebie?
- Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej.
- Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę.
- Zasada O mały włos.
- Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące.
- Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza.
"Reklamy kasyn pokazują uśmiechniętych ludzi z workami pieniędzy, nie ludzi siedzących przy automatach otoczonych dymem papierosowym, sięgających co chwila po kolejną monetę. To działa w dowolnym innym biznesie. Jeśli budujesz mieszkania, w reklamie pokazuj uśmiechniętych klientów, chwalących się nowym mieszkaniem. W sieci pokazuj końcowy rezultat korzystania z Twoich usług.
W skrócie, sprzedajesz marzenia, a nie sposoby na ich realizację. Sprzedajesz stek, nie to, jak go przyrządzasz."