Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia

Autor: Piotr R. Michalak i Jakub Woźniak
Cena: 27.00 zł
Data wydania: 2012-03-29
Liczba stron:168
Oprawa:
Format eBook:



Dowiedz się, jak sprawić, by Twoje teksty reklamowe hipnotyzowały Twoich klientów, przynosząc Ci co najmniej kilkanaście tysięcy złotych zysku miesięcznie.
Zapewne obił Ci się kiedyś o uszy termin "copywriting". Być może też masz już swoje pierwsze kroki w pisaniu ofert reklamowych za sobą. To, że jesteś na tej stronie na 100% oznacza, że coś sprzedajesz lub chcesz sprzedawać. Pytanie tylko, jak skutecznie, wręcz perswazyjnie sprzedawać słowem.
W publikacji "Sztuka pisania perswazyjnych tekstów" specjalista, doświadczony copywriter - Piotr R. Michalak dzieli się sekretami swojego warsztatu, byś i Ty mógł zacząć tworzyć naprawdę działające teksty ofert.
"To bardzo dziwne, że po przeczytaniu niewinnie wyglądającej książeczki, nagle wyrastają nam pazury drapieżcy chcącego za pomocą opisowego tekstu wyciągnąć więcej przyjemności z życia. Więcej nie zachwalam, kto chce to kupi. Kogo to nie interesuje, niech tak zostanie. Ja tego nie zmienię. Pozdrawiam czytelników Złotych Myśli."
G. G.
Umiejętność przekonywania to jedna z bardzo ważnych umiejętności życiowych. Jeśli nauczysz się tego przy okazji pisania tekstów perswazyjnych, Twoje maile w życiu prywatnym również będą skuteczniejsze (zresztą nie tylko maile - cała komunikacja), bo będziesz już wiedział, jak oddziaływać na ludzką psychikę, by przekonać czytelnika lub rozmówcę do wykonania korzystnego dla Ciebie działania.
Zapewne obił Ci się kiedyś o uszy termin "copywriting". Być może też masz już swoje pierwsze kroki w pisaniu ofert reklamowych za sobą. To, że jesteś na tej stronie na 100% oznacza, że coś sprzedajesz lub chcesz sprzedawać. Pytanie tylko, jak skutecznie, wręcz perswazyjnie sprzedawać słowem.
W publikacji "Sztuka pisania perswazyjnych tekstów" specjalista, doświadczony copywriter - Piotr R. Michalak dzieli się sekretami swojego warsztatu, byś i Ty mógł zacząć tworzyć naprawdę działające teksty ofert.
"To bardzo dziwne, że po przeczytaniu niewinnie wyglądającej książeczki, nagle wyrastają nam pazury drapieżcy chcącego za pomocą opisowego tekstu wyciągnąć więcej przyjemności z życia. Więcej nie zachwalam, kto chce to kupi. Kogo to nie interesuje, niech tak zostanie. Ja tego nie zmienię. Pozdrawiam czytelników Złotych Myśli."
G. G.
Umiejętność przekonywania to jedna z bardzo ważnych umiejętności życiowych. Jeśli nauczysz się tego przy okazji pisania tekstów perswazyjnych, Twoje maile w życiu prywatnym również będą skuteczniejsze (zresztą nie tylko maile - cała komunikacja), bo będziesz już wiedział, jak oddziaływać na ludzką psychikę, by przekonać czytelnika lub rozmówcę do wykonania korzystnego dla Ciebie działania.