Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
Autor: Jeffrey Gitomer
Cena: 69.00 zł
Data wydania: 2016-03-18
Liczba stron:352
Oprawa: twarda
Fragmenty książki: http://ebookpoint.pl/eksiazki/bibha3.htm
Autor: Jeffrey Gitomer
Cena: 69.00 zł
Data wydania: 2016-03-18
Liczba stron:352
Oprawa: twarda
Fragmenty książki: http://ebookpoint.pl/eksiazki/bibha3.htm
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!
- Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
- Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
- Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdÄ™ liczy siÄ™ w procesie sprzedaży
Sprawdzone podejÅ›cie handlowe Jeffreya okazuje siÄ™ jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekÅ›cie, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujÄ™cie o elementy odzwierciedlajÄ…ce wspóÅ‚czesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiÄ…zywaniu kontaktów, umawianiu spotkaÅ„, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniÄ™dzy. Traktuje o lojalnoÅ›ci, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartoÅ›ci i prawdziwych zyskach.
- 10,5 przykazania sprzedaży
- 12,5 wartości dobrego sprzedawcy
- Olśniewanie klienta
- Dobra prezentacja
- Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
- GÅ‚oszenie nowiny
- NawiÄ…zywanie kontaktów
- Prorocy i zyski
- W górÄ™, dochodzie!
Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia — i sprzedawaj ludziom to, o czym marzÄ…!
Jeffrey Gitomer – Å›wiatowy autorytet w sprawach sprzedaży i budowania lojalnoÅ›ci klientów. Organizuje publiczne i zamkniÄ™te seminaria, prowadzi roczne konferencje sprzedaży oraz szkolenia z zakresu sprzedaży, zaufania, lojalnoÅ›ci klientów i rozwoju osobistego. Pisuje felietony czytane przez ponad 4 milionów czytelników i wydaje popularne czasopismo internetowe. W 2008 roku trafiÅ‚ do Speaker Hall of Fame prowadzonej przez National Speaker Association.