Android Studio. Podstawy
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia
Android Studio. Podstawy
Autor: Belen Cruz Zapata
Cena: 32.90 zł
Data wydania: 2015-11-13
Liczba stron:120
Oprawa: miękka
Fragmenty książki: http://ebookpoint.pl/eksiazki/andrsp.htm
Autor: Belen Cruz Zapata
Cena: 32.90 zł
Data wydania: 2015-11-13
Liczba stron:120
Oprawa: miękka
Fragmenty książki: http://ebookpoint.pl/eksiazki/andrsp.htm
Najlepsze IDE dla programistów platformy Android!
Android to obecnie najpopularniejszy system operacyjny, używany przede wszystkim w urządzeniach mobilnych. Jeżeli chcesz wydajnie tworzyć aplikacje dla tej platformy, potrzebujesz wyjątkowego narzędzia, które pozwoli Ci zrealizować Twoje pomysły. Firma JetBrains stworzyła środowisko, którego szukasz. Android Studio to środowisko pracy oparte na słynnym IDE IntelliJ IDEA, które zmieni Twój sposób pracy z systemem Android.Jeżeli chcesz w pełni wykorzystać potencjał tego narzędzia, potrzebujesz wyjątkowej książki, która zaprezentuje Ci najlepsze techniki pracy. Właśnie masz ją przed sobą! Przekonaj się, jak zainstalować Android Studio i dostosować je do własnych potrzeb oraz jak efektywnie korzystać z możliwości edytora kodu. W kolejnych rozdziałach poznasz zaawansowane narzędzia wspomagające projektowanie interfejsu użytkownika, debugowanie aplikacji oraz tworzenie paczek APK gotowych do dystrybucji. Prezentowane są w szczegółąch narzędzia zintegrowane z Android Studio, a konkretnie Software Development Kit (SDK) Manager, Android Virtual Device (AVD) Manager oraz Javadoc. Książka ta jest więc doskonałą lekturą dla programistów chcących wykorzystać potencjał najlepszego IDE na świecie!
Czego można się nauczyć z tej książki?
- Jak zainstalować Android Studio na swoim komputerze i skonfigurować Android Software Development Kit.
- Jak utworzyć pierwszy projekt i poznać jego strukturę.
- Jak poprawić wydajność pisania aplikacji poprzez wykorzystanie możliwości edytora.
- Jak projektować interfejs użytkownika przy wykorzystaniu układów i obsługiwać zdarzenia.
- Jak integrować w aplikacjach usługi Google Play.
- Jak monitorować aplikację podczas jej działania oraz poprawiać jej wydajność.