Księgarnia
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzjiAutor: Foster Provost, Tom Fawcett
Cena: 59.00 zł
Biblia e-biznesuAutor: Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, ...
Cena: 99.00 zł
Biznes plan Jak go budować i analizować?Autor: Opolski Krzysztof, Waśniewski Krzysztof
Cena: 33.92 zł 39.90 zł
Oszczędzasz: 1.995 zł
Biznesplan. Zastosowania i przykładyAutor: Pawlak Zbigniew
Cena: 33.92 zł 39.90 zł
Oszczędzasz: 1.995 zł
Blog. Pisz, kreuj, zarabiajAutor: Tomek Tomczyk (Kominek)
Cena: 33.92 zł 39.90 zł
Oszczędzasz: 1.995 zł
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?Autor: Matt Haig
Cena: 33.00 zł
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celuAutor: Hsieh Tony
Cena: 50.92 zł 59.90 zł
Oszczędzasz: 4.792 zł
Dotacje na e-biznes. Pozyskiwanie środków z UE w ramach PO IG 8.1Autor: Agata Łukaszewska
Cena: 48.81 zł
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacieAutor: Maciej Dutko
Cena: 39.00 zł
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieciAutor: Piotr Krupa, Maciej Ossowski
Cena: 34.90 zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnejAutor: Świerczyńska-Kaczor Urszula
Cena: 50.00 zł
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetuAutor: Tomasz Cisek, Paweł Nowacki
Cena: 39.90 zł
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesieAutor: Michał Łebkowski
Cena: 44.90 zł
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentówAutor: Feldy Marzena
Cena: 50.15 zł 59.00 zł
Oszczędzasz: 4.72 zł
Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkującychAutor: Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław
Cena: 29.67 zł 34.90 zł
Oszczędzasz: 1.745 zł
Media i dziennikarstwo internetoweAutor: Olszański Leszek
Cena: 46.67 zł 54.90 zł
Oszczędzasz: 4.392 zł
Młodzi nabywcy na e-zakupachAutor: Gracz Leszek, Ostrowska Izabela
Cena: 49.98 zł 58.80 zł
Oszczędzasz: 4.704 zł
Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego IzraelaAutor: Senor Dan, Singer Saul
Cena: 50.15 zł 59.00 zł
Oszczędzasz: 4.72 zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentówAutor: Dejnaka Agnieszka
Cena: 42.50 zł 50.00 zł
Oszczędzasz: 3.50 zł
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstwAutor: Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław
Cena: 25.42 zł 29.90 zł
Oszczędzasz: 1.196 zł
Sklep, w którym kupisz wszystko. Jeff Bezos i era AmazonaAutor: Stone Brad
Cena: 35.70 zł 42.00 zł
Oszczędzasz: 2.52 zł
W market[r\ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowychAutor: Gary Vaynerchuk
Cena: 49.30 zł 58.00 zł
Oszczędzasz: 4.64 zł






























































































