Księgarnia
Kategorie: Biznes, Bizneswoman, Coaching, Controlling, E-biznes, eBooki, Ekonomia, Finanse, Giełda i inwestycje, Języki obce, Kompetencje osobiste, Komputer w biurze, Komunikacja i negocjacje, Marketing, Mała firma, Motywacja, Multimedialne szkolenia, Obsługa klienta, Perswazja i NLP, Przywództwo, Public Relations, Rachunkowość, Sekret, Social Media, Sprzedaż, Start-up, Twoja kariera, Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zasoby ludzkie (HR)
Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzjiAutor: Foster Provost, Tom Fawcett
Cena: 59.00 zł
Badania jakościowe metody i zastosowaniaAutor: Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka
Cena: 41.65 zł 49.00 zł
Oszczędzasz: 3.43 zł
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowaneAutor: Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Cena: 37.00 zł
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowymAutor: Eric Worre
Cena: 29.67 zł 34.90 zł
Oszczędzasz: 1.745 zł
Biblia e-biznesuAutor: Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, ...
Cena: 99.00 zł
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie IIIAutor: Jeffrey Gitomer
Cena: 69.00 zł
Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowaneAutor: Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown
Cena: 39.00 zł
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówiAutor: Peeling Nic
Cena: 40.72 zł 47.90 zł
Oszczędzasz: 3.353 zł
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencjiAutor: Kotler Philip, Caslione John A.
Cena: 38.17 zł 44.90 zł
Oszczędzasz: 2.694 zł
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamoweAutor: Natalia Hatalska
Cena: 89.00 zł
Dziedzictwo DruckeraAutor: Pearce Craig L., Maciariello Joseph A., Yamawaki Hideki
Cena: 41.65 zł 49.00 zł
Oszczędzasz: 3.43 zł
E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieciAutor: Piotr Krupa, Maciej Ossowski
Cena: 34.90 zł
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnejAutor: Świerczyńska-Kaczor Urszula
Cena: 50.00 zł
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetuAutor: Tomasz Cisek, Paweł Nowacki
Cena: 39.90 zł
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynekAutor: Berger Jonah
Cena: 38.17 zł 44.90 zł
Oszczędzasz: 2.694 zł
Encyklopedyczne podstawy marketinguAutor: Wojciechowski Tadeusz
Cena: 54.06 zł 63.60 zł
Oszczędzasz: 5.724 zł
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowegoAutor: Mullin Roddy, Williams Alison
Cena: 49.00 zł
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowymAutor: McAfee Andrew
Cena: 41.65 zł 49.00 zł
Oszczędzasz: 3.43 zł
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywcówAutor: Fisk Peter
Cena: 58.65 zł 69.00 zł
Oszczędzasz: 6.90 zł
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowychAutor: Paweł Tkaczyk
Cena: 39.00 zł
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowychAutor: Paweł Tkaczyk
Cena: 29.90 zł
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobieAutor: Kaufman Ron
Cena: 41.65 zł 49.00 zł
Oszczędzasz: 3.43 zł
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentówAutor: Feldy Marzena
Cena: 50.15 zł 59.00 zł
Oszczędzasz: 4.72 zł
Jakościowe metody badań marketingowychAutor: Maison Dominika
Cena: 33.92 zł 39.90 zł
Oszczędzasz: 1.995 zł
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producentaAutor: Lincoln Keith, Thomassen Lars
Cena: 62.05 zł 73.00 zł
Oszczędzasz: 7.30 zł
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsiAutor: Hall Richard
Cena: 33.92 zł 39.90 zł
Oszczędzasz: 1.995 zł
Marketing dla inżynierówAutor: Baruk Agnieszka Izabela, Hys Katarzyna, Dzidowski Adam
Cena: 50.92 zł 59.90 zł
Oszczędzasz: 4.792 zł
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstwAutor: Lunden Bjorn, Svensson Ulf
Cena: 33.92 zł 39.90 zł
Oszczędzasz: 1.995 zł
Marketing dla studentów kierunków technicznychAutor: Curtis Tony
Cena: 50.15 zł 59.00 zł
Oszczędzasz: 4.72 zł
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstwAutor: Fonfara Krzysztof
Cena: 50.92 zł 59.90 zł
Oszczędzasz: 4.792 zł
Marketing przedsiębiorcy i menedżeraAutor: Sztucki Tadeusz
Cena: 30.60 zł 36.00 zł
Oszczędzasz: 1.80 zł
Marketing sensorycznyAutor: Hulten Bertil, Broweus Niklas, Marcus Dijk
Cena: 49.22 zł 57.90 zł
Oszczędzasz: 4.632 zł
Marketing Teoria i przykładyAutor: Waniowski Paweł, Sobotkiewicz Dariusz, Daszkiewicz Magdalena
Cena: 49.09 zł 57.75 zł
Oszczędzasz: 4.62 zł
Marketing usługAutor: Czubała Anna, Jonas Agata, Smoleń Tomasz, Wiktor Jan W.
Cena: 42.42 zł 49.90 zł
Oszczędzasz: 3.493 zł
Marketingowe zarządzanie aptekąAutor: Barałkiewicz Tomasz, Michalik Małgorzata, Mruk Henryk
Cena: 69.00 zł
Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkującychAutor: Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław
Cena: 29.67 zł 34.90 zł
Oszczędzasz: 1.745 zł
Metody ilościowe w badaniach marketingowychAutor: Roszkiewicz Małgorzata
Cena: 38.17 zł 44.90 zł
Oszczędzasz: 2.694 zł
Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeńAutor: Pogorzelski Jacek
Cena: 41.65 zł 49.00 zł
Oszczędzasz: 3.43 zł
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketinguAutor: Harry Beckwith
Cena: 5.00 zł 39.00 zł
Oszczędzasz: 13.26 zł
Pięć najważniejszych pytańAutor: Collins Jim, Drucker Peter F., Hesselbein Frances
Cena: 41.65 zł 49.00 zł
Oszczędzasz: 3.43 zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentówAutor: Dejnaka Agnieszka
Cena: 42.50 zł 50.00 zł
Oszczędzasz: 3.50 zł
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategiiAutor: Kotler Philip, Kotler Milton
Cena: 33.92 zł 39.90 zł
Oszczędzasz: 1.995 zł
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmyAutor: Jantsch John
Cena: 42.42 zł 49.90 zł
Oszczędzasz: 3.493 zł
Skuteczne sposoby inwestowania w nieruchomości. czyli JAK okazyjnie i bezpiecznie kupić mieszkanie, przeprowadzić w nim remont, wyposażyć je, dobrzeAutor: Kleczewski Damian
Cena: 41.65 zł 49.00 zł
Oszczędzasz: 3.43 zł
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketinguAutor: Datko Marek
Cena: 67.83 zł 79.80 zł
Oszczędzasz: 8.778 zł
Strategia reklamowaAutor: Janiszewska Karolina, Kall Jacek
Cena: 38.17 zł 44.90 zł
Oszczędzasz: 2.694 zł
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniaćAutor: Kusztelak Przemysław
Cena: 54.40 zł 64.00 zł
Oszczędzasz: 5.76 zł
Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowiznyAutor: Szczepan Kasiński
Cena: 29.90 zł
Techniki sprzedaży osobistejAutor: Zatwarnicka-Madura Beata
Cena: 33.15 zł 39.00 zł
Oszczędzasz: 1.95 zł
W market[r\ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowychAutor: Gary Vaynerchuk
Cena: 49.30 zł 58.00 zł
Oszczędzasz: 4.64 zł
Wojna marketingu z zarządzaniemAutor: Ries Al, Ries Laura
Cena: 44.12 zł 51.90 zł
Oszczędzasz: 3.633 zł
Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczegoAutor: Opracowanie zbiorowe
Cena: 44.63 zł 52.50 zł
Oszczędzasz: 3.675 zł
Zakupy na obcasachAutor: Cunningham Jane, Roberts Philippa
Cena: 29.67 zł 34.90 zł
Oszczędzasz: 1.745 zł
Zarządzanie marką w segmencie B2BAutor: Kotler Philip, Pfoertsch Wald
Cena: 59.42 zł 69.90 zł
Oszczędzasz: 6.99 zł
Zarządzanie ochroną markiAutor: Post Richard S., Post Penelope N.
Cena: 67.15 zł 79.00 zł
Oszczędzasz: 8.69 zł
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyceAutor: Skowronek Iwona
Cena: 38.17 zł 44.90 zł
Oszczędzasz: 2.694 zł



























































































































































































