Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentówProces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów
Autor:

Cena: 42.50 zÅ‚   50.00 zÅ‚
Oszczędzasz: 3.50 zł

Data wydania:
Liczba stron:200
Oprawa: miękka




Oddawana do rÄ…k Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekÅ›cie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych ma szczególnÄ… wartość w zwiÄ…zku z dokonujÄ…cymi siÄ™ przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwÅ‚aszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.

KluczowÄ… rolÄ™ w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje siÄ™ gÅ‚ównym czynnikiem decydujÄ…cym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzÄ… z bezpoÅ›rednich badaÅ„ autorki i można je uznać za pionierskie. DotyczyÅ‚y one e-konsumentów w ujÄ™ciu ogólnym oraz z podziaÅ‚em na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce sÄ… udanÄ… próbÄ… poÅ‚Ä…czenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. WyznaczajÄ… także dalsze kierunki badaÅ„.
Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."
Prof. zw. dr hab. Aniela StyÅ›