Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących

Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących
Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkującychMała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących
Autor: ,

Cena: 29.67 zł   34.90 zł
Oszczędzasz: 1.745 zł

Data wydania:
Liczba stron:164
Oprawa: miękka




Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla osób prowadzących małe firmy o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Dowiemy się m.in., jak pozycjonować firmową stronę, jak korzystać z AdWords, jak promować się w serwisie społecznościowym Google+ i jak pracować "w chmurze".

Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego prostego powodu, że wyszukiwarka Google oraz inne produkty tej firmy są jednymi z najbardziej efektywnych, a przy tym w większości darmowych, narzędzi ułatwiających działalność w internecie i zarządzania przedsiębiorstwem. Oczywiście istnieje także wiele innych rozwiązań tego typu i Autorzy zachęcają do ich testowania, jednak nieduża objętość książki zmusiła Autorów do skupienia się na narzędziach oferowanych przez Google.