Sprzedaż i dystrybucja

Sprzedaż i dystrybucja
Sprzedaż i dystrybucjaSprzedaż i dystrybucja
Autor:

Cena: 39.10 zł   46.00 zł
Oszczędzasz: 2.76 zł

Data wydania:
Liczba stron:368
Oprawa: twarda




Ten praktyczny przewodnik jest skierowany do profesjonalistów, osób zakładających własną firmę oraz wszystkich czytelników, którzy są zainteresowani tematem sprzedaży i dystrybucji.

Książka podpowiada, jak utrzymać dobry kontakt z klientem i zoptymalizować bieżącą działalność. Podsuwa również wiele rozwiązań, które pomogą usprawnić organizację sprzedaży w firmie. Jej zadaniem jest wsparcie przedsiębiorców we wszystkich procesach decyzyjnych.

„Sprzedaż i dystrybucja” składa się z trzech części:

  • Część pierwsza zajmuje się strategią, organizacją oraz wszystkimi etapami procesu dystrybucji.
  • Część druga traktuje o bezpośrednim kontakcie z klientem i strategiach negocjacyjnych.
  • Cześć trzecia omawia zarządzanie dystrybucja, wskazuje, jak nią skutecznie kierować, jak dopasowywać się do potrzeb klienta oraz czego wymagać od pracowników dystrybucji. Można tu także znaleźć wiele cennych informacji o systemie CRM.

Z tej publikacji czytelnik dowie się również, na czym polega fenomen customeyes, czyli patrzenia na świat oczami klienta. Jej wartością są także liczne przykłady pochodzące z życia autora, wynikające z praktyki handlowej, konsultacji i pytań zadawanych przez klientów.