Strategiczne zarzÄ…dzanie innowacjami

Strategiczne zarzÄ…dzanie innowacjami
Strategiczne zarzÄ…dzanie innowacjamiStrategiczne zarzÄ…dzanie innowacjami
Autor: ,

Cena: 40.00 zÅ‚   

Data wydania:
Liczba stron:192
Oprawa: miękka




Na znaczny potencjaÅ‚ rozwoju polskiego rynku informatycznego wpÅ‚ywajÄ… zarówno wysokie kompetencje naszych specjalistów IT, jak i liczebność maÅ‚ych i Å›rednich firm IT. Informatyka jest wskazywana jako jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Polski. Z jednej strony uważa siÄ™, że kluczem rozwoju konkurencyjnego rynku IT jest innowacyjność przedsiÄ™biorstw, a z drugiej brak badaÅ„ i publikacji w jÄ™zyku polskim poÅ›wiÄ™conych problematyce strategii konkurowania maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstw IT.

Niniejsza książka odpowiada na potrzeby praktyki w tym zakresie, uwzglÄ™dniajÄ…c specyfikÄ™ mniejszych firm i charakter polskiego rynku IT. Autorzy, stosujÄ…c podejÅ›cie inżynierskie (systemowe), proponujÄ… oryginalne rozwiÄ…zania metodyczne do analizy strategicznej i zarzÄ…dzania innowacjami w firmach IT. Autorzy opierajÄ… siÄ™ na obszernej literaturze tematu oraz na wÅ‚asnych badaniach empirycznych dotyczÄ…cych przedsiÄ™biorstw IT. Taki sposób ujÄ™cia tematu uÅ‚atwia zastosowanie proponowanych rozwiÄ…zaÅ„ metodycznych w rzeczywistych projektach.