Zarządzanie w mediach

Zarządzanie w mediach
Zarządzanie w mediachZarządzanie w mediach
Autor:

Cena: 49.00 zł   

Data wydania:
Liczba stron:310
Oprawa: miękka




W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów.

Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak:

  • zarządzanie zmianą w firmach medialnych,
  • analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje,
  • kształtowanie portfolio firm medialnych,
  • opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji,
  • marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej,
  • wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów.

W opracowaniu przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych. Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.